Kaua tehtud kaunikene – “Heartbeat”


heartbeat 1

Ühtegi salli ei ole ma nii pikalt planeerinud, kudunud, testitud. Siin juures sügav kummardus ning tänu armsatele abilistele – Elaine’le, Athanasia’le, Gunta’le, Annele, Monikale ja Alexa’le. Koome millalgi jälle!

heartbeat 2

Lõngaks peenvillane segus kašmiiri ja siidiga, hangitud Liina käest. Mulle meeldib see siiani oma lõngadest kõige rohkem, mõnusalt pehme, hoiab hästi vormi ja näeb üliluksuslik välja :D.

heartbeat 3

heartbeat 4

Ja seekord sain ka õppetunni, mille tõttu tulevikus teen testkudumistesse muudatused. Õnneks see tõrvatilk ei rikkunud kogu testimist 🙂

Mainin, et 2.-6. augustini on mustrist huvitatutele 15% soodukas. Aga kes tahab ilma KM maksmata, kirjutage mulle postkasti 😉
Mustri ostulingi leiate siit

heartbeat 5

See on minu 10. avaldatud muster. Nii et nagu väike juubel kohe :). Peaks midagi selle puhul välja mõtlema, kuid pea on tühi. Ootan teie soovitusi, kallid lugejad!

4 mõtet “Kaua tehtud kaunikene – “Heartbeat”” kohta

  1. Monika

    Imeilus rätik! Postitus on nüüd nii blogis kui Ravelrys olemas. Suur tänu, et sain osaleda!

    Vasta
  2. KK

    Ilus! Minul ikka kudumata veel 😦

    See lõng venib päris palju, lihtsalt kommentaariks. Muus osas olen nõus! Ma tegin kolleegile Haapsalu salli samast lõngast ja õnneks, et on suurt kasvu toekas proua. Sall tuli ikka suur 🙂

    Vasta
    1. Meeli Postituse autor

      Küll sa jõuad 😉
      Aga mulle just meeldib, et tuleb selline natuke suurem kui päris taaline villane. Kuigi ka 100% villasel on omad võlud 🙂

      Vasta

Lisa kommentaar