Sinised palmikud / The Blue Cables



Ma olin juba ammu Raverlys imetlenud Ysolda Teague’i kampsuneid, eriti Viviani. Venitasin ja venitasin, kuna ei kujutanud ette nr 5 varraste peos hoidmist. Mul polnudki kodus suuremat varrast kui nr 3,5!!! Aga kartused on selleks, et neist jagu saada. Esmalt soetasin nii bambusest suka- kui ka KnitPro ringvardaid nr 4, 4,5 ja 5 mm. Seejärel võtsin südame rindu ning hankisin mustri. Õnneks läks lõngaost suht libedalt – tütre kindel eelistus oli helesinine, seega Drops Nepal nr 6220 sobis imehästi.
A long time ago I fell in love Ysolda Teague’s Vivian. I bought needles no 5 mm and choosed the yarn – Drops Nepal, colorway 6220.

Esimesed 10 rida kootud, tundus, et see kampsun sobib väga puusakale inimesele (arvasin juba, et saan endale :D), siis järk järgult edasi kahandades ilmnes, et disainer on siiski tasemel – kõige väiksem suurus ning minu tüdrukule sobis see täpselt.

Muudatusi tegin ka. Varrukad on mustri järgi kududes randmest kitsad ning ülipikad. Esimese varruka tõmbasin üles ja hakkasin kohe kasvatusi tegema peale rannet, samuti kudusin enne varrukaga ühendamist 2 palmikukeerdu vähem.
I made some modifications – the sleevs werw too tight, so I began to make increases on the wrist. Also I made 2 cables less before joining the sleevs to body.

Kuna me mõlemad välistasime kiivritaolise kapuutsi (ainus ebaõnnestunud asi selles mustris), tegin soonikkoes krae – algsest soonikust (4 parempidi + 2 pahempidi) kasvas lõpuks 4+4 soonik. Näeb äraütlemata kobe välja.
My daughter (also I) didn’t like the hood. So I start to knit collar with 4 knit and 2 purl, and increase that in the end 4+4.

Lukuga olen juba mitu korda alt läinud – esmalt oli vale värv ja siis vale pikkus. Ja just nimelt sellises järjekorras. Lootsin panna luku kodustest varudest, pikkus tundus sobivat, aga värv oli punane. Keelduti! (Ja täiesti õigustatult.) Siis võtsin luku kaasa ja läksin poodi – pikkus 80 cm pidi ju sobima. Kodus selgus – liiga pikk, ja mitte vähe, lausa 15 cm võiks lühem olla. Ei teagi, kas neid suuri jopelukke annab lühemaks teha? Vist mitte, käisin veel kord poes. Sellega tabasin kümnesse – värv on täpselt kampsunilõngaga sama ning luku pikkus sobib samuti. Nüüd olen külgeõmblemisega venitanud. Traageldasin mitu korda, enne kui rahule jäin. Lasin ka lapsel selga proovida ning nüüd sain rahulikult lõppviimistluse ära tehtud.

Siin ta on – siniste palmikute looklev tee :). (Erksamad pildid on välguga tehtud, kuid õige lõnga värvus on ilma välguta piltidel).
And here it is — the Blue Cables.

Teie aga ärge häbenege arvamismängu proovida, 17.oktoobri loosis osalemiseks on vaja lihtsalt midagigi pakkuda :).

31 mõtet “Sinised palmikud / The Blue Cables” kohta

  1. meelioja

    Väga kaunis kampsun! Mina ei jõuagi kunagi suurte asjadeni. Unistan ka pidevalt mõne kampsuni valmis teha aga pole siiani saanud veel!

    Vasta
    1. Meeli Postituse autor

      Aitäh!, Siin pole muud soovitust, kui et varda pihku ja kuduma. Küll need suured asjad siis ka valmis saavad.

      Vasta
  2. Kassu

    Matemaatika tuli appi 😀

    Aga ma vist tellin endale ka Viviani juhendi, päriselt ammu pole millestki nii sisse olnud võetud 🙂

    Vasta
  3. Kassu

    Ääretult ilus kampsun!
    Olen seda juba mitu korda vaadanud ja hiljem jälle tagasi tulnud, et uuesti imetleda. Ja ma tean, mis tähendab palju palmikuid 😀

    Vasta
    1. Meeli Postituse autor

      Aitäh!
      Ma imetlen su viitsimist oma kampsuni palmikukeerde üle lugeda :D.

      Vasta
  4. Monica

    Fantastiliselt ilus kampsun! Imetlen et kuidas ikka ja jälle oskad ajaleidmisega üllatada! Minul läheks kampsuni kudumiseks ikka aasta ära ma arvan;) Silmapaistvalt ilus kampsun, istub kui valatud ( aga ega see ju ei üllatagi Sinu puhul?;) ja imeilusad modellipildid!

    Vasta
    1. Meeli Postituse autor

      Aitäh, Monica! Igal ühel omad lemmikud – sina suudad jällegi imeilusate sallidega üllatada.

      Vasta
  5. miokas

    oi, kui mõnus kampsik. Peaks oma plikale ka seda näitama. Ta ikka noolib siin, et äkki ma teeks talle uue kampsuni aga ei oska kirjeldada, millised on tema ootused. Äkki käib selle kampsuni peale clic! ja ma saaks ka palmikuid nikerdada.
    Veelkord, no väga äge kamps.

    Vasta
    1. Meeli Postituse autor

      Tänud! On mõnus, eriti kududa :D. Loodan, et saad oma tütre nõusse ning naudid palmikute keerutamist täiel rinnal.

      Vasta
  6. Helikene

    Kui ilus! Kui soe! Kui sinine! Kui kadedusttekitav(tahan kaaaaaaaaaaa!)! Kui super! Tegelikult jäin lausa sõnatuks… 😀

    Vasta
    1. Meeli Postituse autor

      Kampsun on uhke ja mina ka, et suutsin taolise valmis kududa 🙂 Aitäh kiitvate sõnade eest!

      Vasta
  7. Alleraa

    Väga kaunis palmikuline kampsun! Mul ka tütre tellimus ootamas, ei tea, millal jõuan.

    Vasta
    1. Meeli Postituse autor

      Aitäh! Tead, see kudumine on nii huvitav ja seetõttu kulgeb väga kiiresti. Luku otsimine ja etteõmblemine võttis kudumisega sama kaua aega :D.

      Vasta
    1. Meeli Postituse autor

      Tänan! On küll väga soe, võib lausa kerge suvejope ainult peale panna.

      Vasta
    1. Meeli Postituse autor

      Tänan, Diana! Eks neist mustritest tulebki enda jaoks parim välja noppida.

      Vasta
  8. zoozi

    Oi, kui ilus kampsun! Püstkrae sobib jah paremini kui kapuuts.
    Ma kudusin eile esmakordselt varrastega nr 9 !!! No ikka väga harjumatu oli 🙂

    Vasta
    1. Meeli Postituse autor

      Aitäh, Maria!
      Vau! Nr 9 vardad! Kas kampsunit või mütsi? Sokke vaevalt nii jämedatega kood ;).

      Vasta
  9. Ülle

    Vapustavalt kihvt kampsun ja kraega oled küll kümnesse pannud…väga ilus ja hästi sobib kampsuni juurde. Ja selline taljes lõige on ikka väga äge küll. Oh kuidas mulle need palmikud meeldivad…tulen vist varsti jälle pilte imetlema su blogisse:)
    Ja muide…varsti saan oma ilusaid kindaid kanda…sinised ja palmikutega:)

    Vasta
    1. Meeli Postituse autor

      Tänan, Ülle! Kusjuures ma alguses välistasin luku ka, aga siis vaatasin, et tegelikult ikka sobib väga hästi.

      Ja meie kraadiklaas näitas juba 0, nii et ma pean endale kiiremas korras uusi kindaid hakkama kuduma :).

      Vasta
  10. Muhv

    Väga kena kampsun. Ja just sellise püstise suure kraega meeldib mulle see rohkem kui originaal (tõesti inetu kapuuts, aga maitse üle ei vaielda).

    Vasta

Lisa kommentaar