Sallivenitusraam / Shawl blocking frame



Tänasel vihmasel päeval tegelesin sallivenitusega. Vaadake, kui ilusaid sallivenitusraame Ülle kaasa teeb!
Väga mugav kasutada, sest peale on ilusasti mõõdud märgitud ning lisaks on 2 abivahendit/latti, mis ei lase raamil loperguseks vajuda. Pikkust ja laiust on piisavalt (260*185 cm), ma ei mahtunud korra seetõttu raamiga ühest toast teise liikuma :). Naelte vahekaugus on 2 cm, jällegi täiesti paras.
Igatahes enam ei pea neli- ja kolmnurkseid salle nõeltega voodil venitama. Ma olen väga, väga rahul. Suur aitäh Teedule!

Here I want to show how beautiful (and useful) shawl blocking frames Ülle’s husband is making. They are very practical, there are marked dimensions on main 4 bars and 2 additional bars holding the frame in retangular shape. The length and width is sufficient (260 * 185 cm). There are 2 cm spacing between the nails and again it’s absolutely right.
Anyway, now I have no need for rectangular and triangular shawl blocking with pins. I’m very, very happy. Thank you very much, Teet!

9 mõtet “Sallivenitusraam / Shawl blocking frame” kohta

    1. Meeli Postituse autor

      Yes, I am lucky! 🙂
      You have to find some carpenter who will make to you also that kind of blocking frame.

      Vasta
  1. Meeli Postituse autor

    Nina, I can block all sizes of shawl which length is until 260 cm and width until 185 cm. Also I can block triangular shawls. The blocking frame is demountable and adjustable.

    Diana, selle töövahendi vajalikkuse osas on sul täiesti õigus, eriti hea on viimistleda suuri Haapsalu salle.

    Vasta
    1. Meeli Postituse autor

      Tänan, ma olen tõesti selle raamiga rahul. Pealegi oli eriti tore, et sai silmast-silma armsate inimestega, kellega muidu ainult neti vahendusel suheldud, kohtuda.

      Vasta
  2. Ülle

    Oooo, mis tuttav asi pildilt vastu vaatab! Nii hea ka kelleltki tagasisidet kuulda kuidas raam kasutust leiab. Ma olen ise ka nüüdseks järgi katsetanud, just kolmnurksete venitust ja kõige parem asja juures on see, et ei võta ruumi…saab seina vastu toetada.

    Vasta
    1. Meeli Postituse autor

      Just, enam ei mingit voodis nõeltega mängimist! Nüüd tõstad seina najale püsti ja ruumi on jätkuvalt palju .

      Vasta

Lisa kommentaar